כבשים שנגנבו מחווה חקלאית בבקעה אותרו במאהל בדואי

אליהו גרין 2 Comment on כבשים שנגנבו מחווה חקלאית בבקעה אותרו במאהל בדואי

זוהר סבח, בעליה של חווה חקלאית בבקעת הירדן שרעה את צאנו בבוקר יום השבת, נתקל בעשרות בדואים שהגיעו לכיוונו והחלו לאיים ולהתגודד סביבו. סבח חזר אל החווה, אלא שאז גילה כי חסרות כבשים בעדר. יחד עם כוחות צבא ומשטרה פתח סבח בסריקות והכבשים החסרות התגלו במאהל הבלתי חוקי הסמוך עוג'א אל פוקא. אחד הגנבים נעצר

21:27
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

זוהר סבח, בעליה של חווה חקלאית בבקעת הירדן הסמוכה לישוב מבואות יריחו רעה את צאנו בבוקר יום השבת בשטחי המרעה של החווה, ונתקל בעשרות בדואים מהמאהל הבלתי חוקי הסמוך שהגיעו לכיוונו ואיימו עליו שיעזוב את המקום.

סבח שב אל החווה, אלא שאז גילה כי חסרות כבשים בעדר. יחד עם כוחות צבא ומשטרה שהוזעקו למקום פתחו סבח ואנשי החווה בחיפושים, ולאחר כשעה איתרו את הכבשים מוחבאות באחד הדירים במאהל הבדואי הסמוך עוג'א אל פוקא.

הבדואים הכחישו כי מדובר בכבשים הגנובות, אך התושבים הבחינו מיד כי מדובר באותן הכבשים וכי עגילי הזיהוי שלהם נחתכו על ידי הבדואים כדי לטשטש עקבות, והציגו זאת לשוטרים שפסקו שיש להחזיר את הכבשים לבעליהן.

בניסיון לשבש את החזרת הגניבה, החלו עשרות בדואים, חלקם רעולי פנים, ליידות אבנים לעבר הכוחות שהגיבו בירי באוויר כדי להרחיק את הפורעים, ועצרו את אחד הבדואים במקום שזוהה כמי שהשתתף בגניבה.

לפני כחודשיים וחצי בעת שהיה בשירות מילואים, ניצלו בדואים מאחד המאהלים האחרים באזור את היעדרותו של סבח וגנבו עשרות ראשי צאן שנמצאו אף הם כמה שעות מאוחר יותר באחד הדירים במאהל והושבו לבעליהן. בפעם ההיא, נקטו הבדואים באכזריות יתרה ואף חתכו את אוזניהם של העיזים כדי להסיר את עגילי הזיהוי.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    והוא יהיה פרא אדם כך נאמר על ישמעאל .ידו בכל יד כל בו